A Kesihatan dan Kesejahteraan Revolution - Sekarang Masa untuk Beri Diri Hadiah Kehidupan yang Sihat

A Kesihatan dan Kesejahteraan Revolution - Sekarang Masa untuk Beri Diri Hadiah Kehidupan yang Sihat

Adakah anda tahu bahawa kebanyakan Perniagaan Home Kesejahteraan dan Kesihatan dan Kesejahteraan Syarikat-syarikat lebih lanjut mengenai pemasaran daripada kira-kira produk yang dibina di atas ilmu yang baik? Malah, kebanyakan syarikat menghabiskan cara yang lebih wang pada belanjawan pemasaran mereka daripada penyelidikan dan pembangunan.

Pembungkusan mewah dan laman web yang kelihatan menarik bermunculan di seluruh cuba untuk mendapatkan dolar keras anda yang diperolehi dengan janji kesihatan yang lebih baik, meningkatkan kesihatan, penurunan berat badan dan kehidupan yang lebih panjang. Proses menarik perhatian licin boleh mendapatkan jualan awal tetapi kekurangan penyelidikan dalam pembangunan produk akan mengecewakan anda sebagai pelanggan dan mewujudkan rasa tidak percaya dan enggan mengambil makanan tambahan pada masa akan datang untuk meningkatkan kesihatan dan kesejahteraan anda.

Terdapat banyak sebab-sebab mengapa penyelidikan dan pembangunan adalah penting kepada kejayaan dan panjang umur mana-mana syarikat hari ini.

Syarikat-syarikat farmaseutikal dan industri penjagaan kesihatan secara keseluruhannya telah fokus utama yang ditetapkan untuk merawat gejala. Mereka jarang melihat atau punca sebenar penyakit atau bekerja pada pencegahan penyakit. Ia adalah reaktif dan bukan pendekatan proaktif untuk penjagaan kesihatan.

Ini telah menghasilkan sistem yang penuh dengan penyakit kronik dan juga satu sistem yang muflis orang yang mempunyai isu-isu kesihatan yang serius. Nombor satu (# 1) menyebabkan muflis di Amerika Syarikat adalah disebabkan oleh mengancam nyawa cabaran kesihatan.

Ramai pengguna bijak dan penyokong kesihatan telah memilih untuk mengurangkan risiko mereka untuk menjadi statistik lain untuk sistem yang tidak cekap ini untuk mencari kesihatan dan kesejahteraan alternatif. Daripada menjadi satu lagi babi guinea dalam sistem yang sangat mahal yang menggalakkan pengurusan gejala mereka memilih untuk menjadi proaktif dan berusaha untuk mencegah penyakit dan mencapai kesihatan yang sebenar.

Walaupun fakta bahawa Amerika Syarikat mempunyai beberapa perubatan kecemasan terbaik dan penjagaan kesihatan keseluruhan yang ada, kita menduduki 72 daripada 191 negara dalam kesihatan secara keseluruhan. Kami juga membayar dua kali ganda untuk kesihatan berbanding mana-mana negara lain.

Sangat beberapa penyakit kronik yang melanda Amerika boleh diselesaikan dengan menggunakan pembedahan atau ubat-ubatan.

Buat pertama kali dalam sejarah kita, generasi semasa dijangka tidak akan bertahan lebih lama ibu bapa mereka.

Kadar kematian bayi adalah antara yang tertinggi di sekitar jika dibandingkan dengan negara-negara perindustrian yang lain.

Sekarang adalah masa, ribut yang sempurna peluang, untuk anda untuk mendapatkan dalam dengan syarikat kesihatan dan kesejahteraan yang ada di pinggir pemotongan pencegahan penyakit.

Anda tidak boleh mempercayai semua yang anda lihat dan dengar dari media nasional atau industri penjagaan kesihatan. Menjaga kesihatan anda sendiri dan mencari sebuah syarikat yang melabur dalam penyelidikan dan pembangunan tidak dalam pemasaran dan glitz.

Jangan tunggu. Tahun ini memberi diri anda hadiah terbesar dan terbaik yang dapat memberi kepada diri sendiri dan keluarga anda. Beri hadiah kesihatan.

Sertai syarikat yang fokus utamanya ialah pencegahan penyakit dan melakukan kajian yang diperlukan untuk mencipta produk yang boleh mencapai matlamat tersebut. Sebuah syarikat dan produk seperti ini sudah wujud.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar