Rawatan Perubatan Alternatif - Syaitan Anda Perlu Menggunakan?

Rawatan Perubatan Alternatif - Syaitan Anda Perlu Menggunakan?

Adakah anda mula menggunakan rawatan perubatan alternatif lagi, atau anda masih akan doktor biasa?

Saya telah dibesarkan sebagai seorang Amerika yang biasa, yang dilahirkan di hospital, mempunyai pemeriksaan doktor tetap, mendapat vaksin biasa, dan tidak tahu bahawa ubat semula jadi wujud, selain daripada vitamin biasa yang kanak-kanak mengambil.

Bahawa beberapa tahun semua berubah kembali. Isteri saya, pada masa itu, cedera dalam kemalangan kerja berkaitan. Yang membawa kepada lima tahun pelantikan doktor, dan beribu-ribu dolar dalam pelbagai ubat-ubatan preskripsi.

Dia pergi dari kecederaan belakang, tidak dapat tidur, untuk fibromyalgia, untuk bipolar, kemurungan, kekeliruan mental, untuk yang ketagih kepada lebih daripada lima ubat yang berbeza, akhirnya berakhir di sebuah institusi mental.

Satu-satunya jawapan yang doktor mempunyai adalah untuk bereksperimen dengan ubat-ubatan yang berbeza. Apa yang mereka lakukan adalah membuat dia lebih teruk.

Perkara yang paling menarik tentang seluruh urusan adalah bahawa doktor yang berkata bahawa dia mempunyai fibromyalgia, juga berkata bahawa tidak ada penawar, dan mereka tidak tahu punca.

Perubatan Alternatif mengatakan bahawa fibromyalgia adalah disebabkan oleh racun dari ubat-ubatan preskripsi yang diedarkan di seluruh tubuh, dan menyembuhkan adalah untuk berhenti menggunakan dadah, dan detox badan untuk menghilangkan racun.

Melalui keadaan yang luar biasa, kami mendapati naturopath yang mempunyai reputasi untuk membantu orang dengan fibromyalgia. Dia menggunakan cara semula jadi untuk detoxing badan, untuk membantu menghilangkan ketagihan dadah, dan mendapat dia di, diet makanan semula jadi yang organik, bersama-sama dengan herba dan vitamin.

Ia adalah satu-satunya program yang bekerja. Jika anda telah pergi ke doktor tanpa apa-apa kejayaan, mungkin ia adalah masa untuk anda untuk mencari rawatan perubatan alternatif.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar