Homeopati - Apa yang Anda Perlu Tahu

Homeopati - Apa yang Anda Perlu Tahu

Memandangkan homeopati sebagai kaedah ubat anda? Terdapat beberapa perkara yang perlu anda ingat sebelum anda percayai baik anda menjadi kepada pakar homeopati. Ini tidak bermakna bahawa ubat homeopati adalah sesuatu yang boleh mengancam nyawa dan anggota. Ia adalah cara yang sangat selamat untuk merawat penyakit tertentu, tetapi untuk berada dalam kedudukan untuk mendapatkan hasil yang paling berkesan, anda perlu mengambil beberapa perlindungan.

Adakah dan Adab Membuat Penggunaan Pemulihan Homeopati:

Baca beberapa kajian kes yang diterbitkan pada terapi homeopati yang sesuai dengan keadaan kesihatan anda.

Mendapatkan homeopati yang mahir dengan persediaan konvensional dalam rawatan homeopati.

Berunding dengan doktor semasa anda atau pembekal penjagaan kesihatan tempatan anda jika anda merancang untuk menggunakan rawatan homeopati untuk anak anda, atau jika anda mengandung atau menyusu.

Jangan berhenti mengambil ubat-ubatan anda sekarang tanpa bercakap dengan doktor anda, walaupun homeopati memberitahu anda untuk berbuat demikian.

Jangan membuat rawatan homeopati pengganti ditubuhkan penjagaan kesihatan tradisional dan menangguhkan rundingan anda dengan doktor tentang keadaan kesihatan anda.

Ketahui mengenai dos yang tertentu dan potensi ubat homeopati anda akan mendapat. Pakar-pakar perubatan homeopati tidak sentiasa bersetuju mengenai dos dan potensi ubat-ubatan. Juga, kedua-dua faktor bergantung kepada rawatan yang akan diambil dan sensitiviti pesakit terhadap rawatan. Walau bagaimanapun, sebagai peraturan, penyakit yang anda telah mengalami untuk beberapa lama perlu diubati dengan nombor tinggi (contoh 30C untuk 200C), dan penyakit akut atau mereka that're keperluan yang agak baru yang perlu ditangani dengan nombor rendah seperti 6C.

Jangan gunakan ubat ubatan homeopati semasa perut kosong atau sekurang-kurangnya 15 minit sebelum waktu makan.

Apabila mengambil rawatan homeopati, bermula dengan potensi yang rendah dan kemudian langkah demi langkah meningkatkan potensi sebaik sahaja anda melihat beberapa penambahbaikan kepada keadaan anda. Mengambil berpotensi tinggi rawatan homeopati tidak digalakkan, melainkan anda pasti bahawa itu adalah rawatan yang khusus untuk masalah anda.

Kebanyakan rawatan homeopati datang dalam bentuk tablet yang terletak di bawah lidah. Untuk awal enam dos, mengambil dua pil setiap dua jam, kemudian gunakan tablet empat kali setiap hari selama lima hari. Mengelakkan daripada menyentuh pil - bukan, anda boleh menetapkan turun beberapa pil pada bahagian atas kotak dan meletakkan mereka terus ke dalam mulut anda.

Sesetengah ubat-ubatan homeopati dilihat sebagai salap, dan ia boleh digunakan secara langsung di kawasan yang terjejas.

Berhenti mengambil ubat sebaik sahaja anda mendapat tempoh, tetapi membawa mereka sekali lagi jika manifestasi berulang.

Jangan mengambil atau menggunakan bahan-bahan atau produk yang boleh menjejaskan atau menghalang keputusan rawatan homeopati anda. Contoh-contoh ini kafein berisi minuman seperti kopi dan soda - preskripsi ubat-ubatan seperti ubat anti-kulat, kortison, dan antibiotik - sebatian dengan rasa yang kuat atau aroma seperti pudina, kapur barus, menthol, dan kayu putih - dadah rekreasi seperti kokain, ganja, dadah sakit dan barbiturat - herba Cina - barangan aromaterapi seperti minyak lavender, minyak pokok teh, dan minyak pudina - dan imunisasi.

Ia juga mencadangkan bahawa anda tidak mengambil ubat-ubatan homeopati yang lain kerana mereka mungkin membatalkan keputusan ubat yang anda gunakan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar