Flesh Flawless

Flesh Flawless

Pendaki gunung, Ed Viesturs, naik 14 puncak tertinggi di dunia, tanpa menggunakan oksigen tambahan. Viesturs menerangkan ekspedisi dalam bukunya, tidak ada jalan pintas ke Top. Cara yang saya lihat, Viesturs disegerakkan dengan persepsi rohani kegigihan dan penghakiman. Ini berbeza dengan cuba untuk pergi bersama-sama dengan persepsi manusia kegigihan dan penghakiman, alias kedegilan dan pendapat.

Dasar Viestures adalah: mendapat ke atas adalah pilihan, mendapatkan kembali rumah adalah wajib.

Manusia merasa bertentang untuk menyegerakkan dengan perspektif spiritual. Kami dilatih untuk bertindak seolah-olah persepsi manusia adalah realiti. Tetapi, persepsi manusia boleh berjalan jauh dari, kadang-kadang dengan mudah, kadang-kadang dengan perjuangan. Walau bagaimanapun, yang mustahil menjadi mungkin apabila kita ikut arahan sama dengan dasar ini: Bertindak atas persepsi manusia adalah pilihan, yang bertindak ke atas persepsi rohani adalah wajib.

Ia bukan tugas yang kecil untuk menyelaraskan dengan persepsi rohani. Terlalu kerap persepsi manusia melalaikan kita ke dalam melakukan apa-apa untuk menyelamatkan diri kita. Atau, mereka menyebabkan kita terus maju ke dalam runtuhan azab, terutama selepas masa yang besar, tenaga, dan wang yang telah dilaburkan dalam gol manusia.

Walau bagaimanapun, persepsi rohani unggul tertinggi. Kesedaran rohani menarik kita kepada pandangan yang berkembang. Synchronicity dengan persepsi rohani boleh berlaku dalam pengalaman seharian kita. Contohnya.

Apabila anak perempuan kami masih muda, dia sengaja memijak kaca yang pecah dengan kaki yang terdedah. Kami segera dikeluarkan shards kaca dan membasuh kakinya dengan teliti. Walau bagaimanapun, kita tidak sedar terlepas beberapa serpihan dan kulit meningkat ke atas mereka. Kepingan kaca diletakkan supaya apabila anak perempuan kami berjalan turun bukit, sengatan telah dirasai.

Idea flawlessness mungkin. Walau bagaimanapun, persepsi manusia kaki sempurna akan menggesa kita untuk mendapatkan jarum, menembusi daging, dan mula menggali keping bangsat kaca di kaki anak kita itu. Kami mahu tenang perbualan ini dan masukkan kesedaran rohani untuk menyelaraskan dengan persepsi rohani flawlessness.

Sebagai pelajar Sains Christian, saya telah belajar bahawa Roh Ilahi bukan sahaja bahan sempurna, tetapi juga bahan tidak dapat ditembusi. Tiada apa-apa pecah boleh memasukkan kesedaran rohani. Sebagai imej Roh, anak perempuan kami meluahkan flawlessness besar. Ia adalah penting bahawa saya tidak merawat prinsip ini seolah-olah ia adalah beberapa kepercayaan untuk menerima secara membuta tuli.

Prinsip flawlessness besar boleh difahami dan diambil tindakan. Ini bermakna mengenal pasti diri kita dengan Allah melalui rawatan mental. Walaupun rawatan metafizik kami berlari terhadap kepercayaan pendidikan kita adalah manusia dpt diduga, kami menghabiskan beberapa hari mengesahkan kerohanian sempurna kami.

Dua malam kemudian, anak perempuan kami memanggil saya ke dalam bilik tidurnya. Beliau menunjukkan kepada saya bahagian bawah kaki beliau. Ia mempunyai lubang kecil di berongga di dalamnya. Tiada kulit mentah. Tiada kesakitan. Anda hampir boleh meletakkan satu sen pun dalam lekukan. Kami kagum. Jelas sekali keping kaca dikeluarkan. Dalam masa dua hari lagi, anak perempuan kami menunjukkan kepada saya kaki yang licin; sempurna.

Kami tidak perlu buffaloed ke dalam pemikiran kita perlu pergi bersama-sama dengan persepsi manusia; walaupun itu adalah cara ia sentiasa dilakukan. Mengalami utuh, selamat, sempurna progresif, intuitif, dan kuat diri kita, rohani tidak hanya boleh dilakukan, tetapi lebih kerap memberi jaminan kepada mencapai matlamat manusia.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar