Rawatan semula jadi Gastritis Menggunakan Homeopathy

Rawatan semula jadi Gastritis Menggunakan Homeopathy

Rawatan semula jadi gastritis akan bergantung kepada apa gejala unik anda berada dan apa yang menyebabkan itu, apabila menggunakan homeopati. Pertama sekali, sebab yang boleh menjadi emosi atau fizikal. Sebab-sebab emosi boleh dari trauma tidak dapat diselesaikan emosi - kesedihan, ketakutan, terkejut, marah, dan lain-lain

Punca-punca fizikal boleh menjadi tindak balas kepada pengambilan berlebihan gula atau garam atau daripada kejutan elektrik. Atau mungkin dari diet yang tinggi fosforus mineral, yang merupakan racun. Ini dengan mudah boleh berlaku pada hari ini, kerana ada insiden yang lebih tinggi daripada baja kimia super fosfat. Ini menjadikan tanaman kelihatan indah, tetapi gangguan keseimbangan mineral dan vitamin yang teruk.

Gastritis merupakan keradangan pada selaput perut. Ini boleh disebabkan oleh aspirin, anti radang, keracunan makanan, makanan yang berlebihan atau alkohol bergantung kepada kawasan anda sensitiviti .. Sakit biasanya gejala yang paling membimbangkan, tetapi anda juga boleh mengalami proses menggelembung perut, hilang selera makan, loya dan muntah-muntah .

Rawatan yang biasa gastritis adalah dengan antasid, tetapi ini boleh membuat sebagai banyak masalah kerana mereka adalah bertujuan untuk menyelesaikan. Ubat homeopati Fosforus boleh menjadi rawatan semulajadi terbaik gastritis anda telah mendengar tentang, selagi gejala anda sepadan. Tanda-tanda perut Fosforus termasuk:

muntah makanan atau minuman sebaik sahaja ia menjadi panas di dalam perut anda (kira-kira 15 minit)
muntah darah merah atau kopi alasan yang terang
keinginan yang besar untuk minuman ais sejuk
mempunyai selera makan yang besar
mempunyai sejarah penyakit pendarahan, darah yang tidak akan beku (hemofilia)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar