Madu Untuk Heartburn dan Lain-lain Pemulihan Asid Reflux

Madu Untuk Heartburn dan Lain-lain Pemulihan Asid Reflux

Saya telah mendapat banyak e-mel baru-baru ini dengan subjek bertajuk 'Madu untuk Heartburn ". Para pesakit refluks bertanya kesahihan ini ubat biasa dan popular untuk refluks asid. Oleh kerana saya pakar dalam kesihatan semulajadi dan refluks asid, saya menjalankan ke dalam banyak soalan-soalan ini.

Dalam artikel ini, saya berharap untuk menjawab 'madu untuk pedih ulu hati' soalan dan juga berharap untuk memberikan anda beberapa cara refluks asid lain yang anda mungkin ingin mencuba.

Pemulihan Asid Reflux

Penawar semula jadi terbaik untuk refluks asid atau pedih ulu hati adalah satu yang berfungsi selama-lamanya. Itu adalah salah satu sebab mengapa saya bukan peminat antasid. Antasid hanya bekerja untuk masa yang singkat dan akhirnya membuat gejala-gejala anda lebih teruk jika anda terus menggunakannya.

Walau bagaimanapun, ubat GERD bekerja secara kekal. Dengan kata lain, rumah semula jadi rawatan bertujuan adalah untuk mengubati masalah bagi baik dengan membaiki badan untuk keadaan normal. Dalam kes pedih hulu hati, esophageal sfinkter yang lebih rendah anda perlu dibaiki atau diperkukuhkan kembali kepada keadaan normal. Jika anda melakukan ini, anda akan sembuh penyakit anda dan semua gejala yang mengikuti.

Berikut adalah penawar semula jadi yang berkesan!

Adakah Madu Penyembuhan Heartburn?

Madu boleh dipanggil raja ubat kerana ia adalah ubat yang sangat popular di timur. Kajian menunjukkan bahawa madu tidak mempunyai kuasa penyembuhan. Secara khusus, ia boleh membaiki tisu yang rosak seperti sfinkter esophageal yang lebih rendah.

Madu berfungsi kerana ia mempunyai sebenarnya sebatian keajaiban yang membantu pembaikan tisu sendiri. Sebab itulah generasi yang lebih tua akan meletakkannya di luka atau scrapes. Dengan penyakit ini, madu bertujuan untuk menyembuhkan sfinkter yang bertanggungjawab untuk menjaga makanan dan asid di dalam perut.

Ubat ini berfungsi dengan pemakanan pesakit sekurang-kurangnya 3 sudu madu setiap hari. Pesakit akan menghisap pada sudu teh setiap kali serangan akan datang pada. Saya cadangkan menghisap sudu teh hak sebelum tidur untuk mendapatkan manfaat penyembuhan pada waktu malam.

Ramai pelanggan saya telah berjaya dengan rawatan di rumah ini. Tetapi mereka juga telah merangkumkan diet mereka untuk membantu dengan rawatan rumah. Sebagai contoh, anda juga harus mengelakkan makanan pedas dan berasid semasa beberapa hari pertama rawatan. Ia juga penting untuk makan epal kerap jika anda merasa serangan datang di atas.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar