Bagaimana untuk Dapatkan Fast hamil Menggunakan Su-Jok Therapy

Bagaimana untuk Dapatkan Fast hamil Menggunakan Su-Jok Therapy

Terapi Su Jok adalah penemuan yang kuat oleh seorang saintis Korea Prof. Park Woo yang selepas bertahun-tahun pengalaman klinikal membangunkan sistem akupunktur baru dengan hanya menggunakan tangan dan kaki. Su Jok mudah untuk belajar dan kelajuan tindak balas sering dramatik.

Kelebihan utama sistem ini adalah bahawa ia boleh digunakan dengan cekap di rumah oleh rakyat dengan diri mereka jika mereka tahu mata sepadan pada tangan dan kaki mereka. Dengan mata sama saya maksudkan mata khas pada tangan dan kaki anda yang sesuai dengan organ-organ badan. Dengan merangsang titik-titik ini anda boleh meningkatkan fungsi mana-mana organ termasuk organ-organ seksual dan pembiakan.

Ia telah mendapati bahawa Su Jok boleh menjadi sangat berkesan untuk masalah sakit puan termasuk rangsangan kesuburan pada lelaki dan wanita.

Untuk mendapatkan cepat mengandung mengikut terapi Su-Jok anda pada dasarnya perlu merangsang mata kesuburan pada tangan atau kaki anda. Juga, anda perlu merangsang titik berkaitan dengan organ-organ lain yang boleh menghalang anda daripada menjadi hamil. Sebagai contoh, jika masalah tiroid menghalang anda daripada hamil anda perlu merangsang mata sama mereka dan juga mata berkaitan dengan organ-organ pembiakan.

Dari sudut praktikal Su-Jok mempunyai dua sistem berkaitan:

- Sistem berkaitan utama
- Sistem sepadan Serangga

Jika organ yang sakit atau tidak berfungsi dengan baik, ia akan diwakili sebagai titik kesakitan di bawah tekanan pada tangan dan kaki. Kesakitan adalah di sana kerana pada titik yang sepadan dengan organ, sedikit asid laktik hadir.

Titik sakit boleh menunjuk melalui instrumen tumpul menegaskan, seperti hujung pensil atau siasatan diagnostik khas, tetapi ia tidak boleh menembusi kulit.

Untuk hamil cepat organ yang paling biasa bagi Su-Jok rangsangan adalah rahim dan ovari.
Mata Rahim sepadan diletakkan:

- Pada tangan - antara ketiga dan jari keempat,
- Di kaki - antara ketiga dan jari-jari kaki keempat.

Ovari mata sama diletakkan:

- Hanya di bawah pangkal ketiga dan keempat jari,
- Hanya di pangkal ketiga dan keempat jari kaki.

Untuk mencari tempat yang tepat ia adalah lebih baik untuk melihat gambar skema mata pada tangan dan kaki.
Dalam Su Jok sastera, terdapat contoh-contoh fibroid rahim hilang selepas tiga sesi (tiga hari rawatan) dan wanita hamil lurus selepas itu.

Kes yang teruk endometriosis telah disembuhkan dengan Su-Jok dan wanita mampu untuk hamil tidak lama kemudian.
Kes-kes kemandulan yang tidak dapat dijelaskan boleh dibantu dengan mudah dengan terapi Su-Jok. Bagi kemandulan yang tidak dapat dijelaskan anda perlu merangsang titik rahim dan ovari bersama-sama.

Mata yang boleh dirangsang dengan titik pen atau pensel, benih, atau magnet.
Untuk menyimpulkan, siasatan kami menunjukkan kepada keberkesanan yang tinggi untuk kaedah Su Jok menangani gangguan organ-organ pembiakan kedua-dua jantina.

Kaedah ini adalah benar-benar selamat, tidak mempunyai komplikasi dan boleh disyorkan untuk sesiapa sahaja yang mahu meningkatkan fungsi reproduktif mereka secara semula jadi. Tidak ada lawan dengan terapi Su-Jok dan ia boleh melengkapkan mana-mana rawatan yang lain.

Menjadi hamil dengan Su Jok adalah menyeronokkan dan mudah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar